الارشيف / ثقافة وفن

سما المصري في «يوم عاشوراء»: «أبوس إيديكم شيلو صوري وفيديوهاتي الوحشة»

اشترك لتصلك أهم الأخبار

كتبت الفنانة سما المصري على حسابها على موقع إنستجرام دعاء طويل، في يوم عاشوراء، كما طلبت من الجمهور أن يحذف صور وفيديوهات خاصة بها بعد أن وصفتها بـ«الوحشة».

وقالت المصري في الدعاء: «يااارب قدرني على اللي في نيتي ونور طريقي إليه ونور بصري وبصيرتي وابعد عني اللي مش عايزه أعمله تاني ولا اللي يزعلك مني ويزعل الناس مني.... أقف جمبي يارب... أنت طلعتني من محنتي ووقفت جمبي في مرضي وعافيتني واستجبت دعايا.. قدرني وكملها معايا بالستر وأبعد عني شيطاني وقويني بحق الساعه المفترج دي ماتسبنيش.... ادتني الصحة والعافية إديني القوه كمان عشان اقدر على نفسي واقدر على شيطاني حتي لو واحده واحده انا هاصبر وأتحمل».

وتابعت: «قويني على شيطاني وخليني انتصر عليه حتي لوبعد وقت طويل المهم تحسن خاتمتي... دعوة اتقبلها مني يارب بحق اليوم المفترج دا اللي بتغفر فيه ذنوب سنة بأكملها فاتت.. أنا بدأت أنضف حاجات كتير من صور وفيديوهات هنا، الشيطان وزني عليها، ومليش فيس ولا تويتر أمسح من عليه حاجه مش بتوعي بس أنا السبب إني اديتهم فرصه ينزلوا صوري الوحشه عندهم.. يارب محتاجة وقت عشان أنضف للأبد كل حاجة.. خليك واقف جمبي».

واختتمت سما المصري كلامها بالقول: «الناس اللي منزلين صوري وفيديوهاتي الوحشه أبوس إيديكم شيلوها ماتشيلونيش ذنب أكبر من كده... ادعولي لو نيتي صافية ربنا يف جمبي ويقويني».

سما المصري