ثقافة وفن

رغم وجودها في الساحل.. ريهام حجاج تحضر لـ رمضان 2021

بدأت الفنانة ريهام حجام فى قراءة أولى حلقات مسلسلها الرمضاني الجديد فى 2021، والذى يتولى طارق العريان، إنتاجه وإشرافه الفنى، وذلك رغم تواجدها في الساحل للاستجمام والاستمتاع بإجازة الصيف.
فتحت الفنانة ريهام حجاج النار على بعض رواد السوشيال ميديا بسبب تفاعلهم مع أزمة النجم العالمي ويل سميث على صفحته الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.
وكتبت ريهام حجاج عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك "احنا الشعب الوحيد في العالم اللي دخل علي صور will smith و شتمه اقذر الشتايم هو و مراته و عيلته".

وأضافت "بغض النظر عن ايه اللي اتكتب احنا الشعب الوحيد اللي دخل يكتب تعليقات في العموم مافيش بجد اي شعب تاني لا صيني و لا هندي و لا حتي في الشعوب العربية".

وتابعت "دا إن دل علي شئ فيدل علي الآتي: (مش الكل طبعا عشان في ناس محترمة بس اغلبية اللي بيستخدم السوشال ميديا للاسف).. اولا اننا اكتر ناس شتامين و نمامين و متنمرين (مع اننا مفروض متدينين ???? معرفش ازاي).

٢- خلصنا امراضنا النفسية و الحشرية علي نفسنا و كشفنا ارف بعض فقلنا نكشف نفسنا للعالم بقا.

٣- احنا الشعب الوحيد اللي تفاني في سوء استخدام السوشال ميديا و الحمد لله دا كان الانجاز الوحيد اللي حققناه منها

٤- هو مش مفروض نحشر نفسنا ونحكم علي حياة حد في العموم.. فمنتهي الفجر و القدر الحكم علي حياة حد لا هو من بلدك و لا ثقافتك و لا تفكيرك و لا تربيتك.

واختتمت ريهام حجاج "يعني مش بس مش قادرين نحترم اختلاف بعض لاء مش عارفين نحترم اختلاف الثقافات الأخرى احنا عدينا البراميل بلا راجعة".

عرضنا لكم زوارنا أهم وأحدث التفاصيل عن خبر رغم وجودها في الساحل.. ريهام حجاج تحضر لـ رمضان 2021 على دوت الخليج فى هذا المقال ونتمى بأننا قد قدمنا لكم كافة التفاصيل بشكل واضح وبمزيد من المصداقية والشفافية واذا اردتكم متابعة المزيد من اخبارنا اول بأول يمكنكم الاشتراك معنا مجانا عن طريق نظام التنبيهات الخاص بنا على متصفحكم او عبر الانضمام الى القائمة البريدية ونحن نتشوف بامدادكم بكل ما هو جديد.

كما ينبغي علينا بان نذكر لكم بأن محتوى هذا الخبر منشور بالفعل على موقع صدى البلد وربما قد قام فريق التحرير في دوت الخليج بالتاكد منه وربما تم التعديل علية اوالاقتباس منه وربما قد يكون تم نقله بالكامل ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر من مصدره الاساسي.

قد تقرأ أيضا